Ga naar inhoud

[OPGELOST] Internet Wetensvraag !!


deliyurek007

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een aantal vragen en misschien is deze vraag al eerder beantwoord maar ik kon 123 niet gauw wat van terug vinden dus vandaar deze vraag:

Vraag1:

Ik weet dat je in de regedit de sleutel:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Typed URLs

wat daar in staat kan verwijderen en al je URL is verwijderd wat jij ingetikt heeft.

Maar echter als ik toch een URL intikt zoals http://www.google.nl

Komt die al gelijktijdig lopen met een getypde url zoals:

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=KB938194&meta=

(heeft dit te maken met google als startpagina zie vraag 2)

Het lijkt erop dat die toch ergens resolved maar waar dat is de vraag en waar kan ik het verwijderen.

Vraag2:

Ik gebruik als stratpagina WWW.GOOGLE.NL en daarin de zoek opdrachten naar een woord of een tekst waar ik op zoek naar ben.

Alleen het lijst wordt groter en wordt alles bewaard hoe kan ik inhoudelijk alles zoek opdrachten verwijderen onder google wat daar onder staat dat ide leeg is als dan weer een vb: telecomom intikt dat die niet resolved.

Vraag3:

Bij elk forum wordt gevraagd naar naar een username en wachtwoord zoals deze forum en bij een ander forum gebruik ik vb een ander username en bij de volgende site wordt de username zodra ik daar een username intikt dat die al met dat username al terecht komt en hoe verzorg ik ervoor dat die dat niet onthoudt of op dat moment kan verwijderen.

Het heeft ook te maken met registeren op een site zoals vb email adres / adres / geboorte etc...

Waar wordt dat opgelsagen en hoe kan ik het makelijk verwijderen.

Ik weet dat hier wat tools zijn die dat makelijk voor jou dat kan doen.

Maar echetr hou ik zelf niet van dat tools. Het lijkt me wel leuk waar dat dingen weg gehaald wordt en haal ik het handnmatig weg met een zelf gemaakt script vb.

Graag hoor ik van jullie hoe en wat.

gr,

Deliyurek007

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & Netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.