Ga naar inhoud

ontspanning win 7


dodgeboy

Aanbevolen berichten

hallo hoe komt het dat als ik niet op het internet ben aangesloten ,en een spel opstart van uit ontspanning mijn verkenner blijft hangen op +-50% processor gebruik,en als ik inet aanzet is het ok ,dit vertraagd natuurlijk het spel ,waardoor het blijft hangen enz..als ik het spel van uit de instalatie dir(c progfilesx86) opstart is er geen probleem ?dit probleem heb ik nog eens voorgehad maar is na een paar weken gewoon verdwenen ,nu spijtig genoeg is dat prob terug ,maar ik vind geen reden waarom verkenner blijft hangen zonder i net.(dit gebeurd altijd als ik ontspanning zonder i net opstart)laptop is zeker virus vrij ik heb avg 10 malwarebites en scan 1x per week met housecall.grts laptop acer 7738g 4gig mem 1000gb hdd nvidia gt240m win7

aangepast door dodgeboy
Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan toch eens kijken of niets van malware is binnengeslopen of achtergebleven.

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan toch eens kijken of niets van malware is binnengeslopen of achtergebleven.

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

19/12/2010 16:41:06

mbam-log-2010-12-19 (16-41-06).txt

Scantype: Volledige scan (C:\|)

Objecten gescand: 348837

Verstreken tijd: 50 minuut/minuten, 23 seconde(n)

Geheugenprocessen geïnfecteerd: 0

Geheugenmodulen geïnfecteerd: 0

Registersleutels geïnfecteerd: 2

Registerwaarden geïnfecteerd: 0

Registerdata geïnfecteerd: 0

Mappen geïnfecteerd: 0

Bestanden geïnfecteerd: 1

Geheugenprocessen geïnfecteerd:

(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Geheugenmodulen geïnfecteerd:

(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Registersleutels geïnfecteerd:

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{851552F5-B878-4B03-904F-2AD6A4CC8994} (PUP.Zwangi) -> Quarantined and deleted successfully.

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{851552F5-B878-4B03-904F-2AD6A4CC8994} (PUP.Zwangi) -> Quarantined and deleted successfully. oeps ik dacht dat laptop clean was ,ik deed nl altijd een snelle scan maar wat blijkt bij een volledige, dit resultaat , nu is het probleem opgelost mr wabbit toch bedankt grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.