Ga naar inhoud

welke laptop zal ik kiezen ?


Aanbevolen berichten

hallo

ik krijg een van mijn ouders een laptop, en zou graag willen weten welke ik moet kopen?:D

ik krijg van mijn ouders 300 euro om een nieuwe laptop te kopen en heb besloten er zelf geld in te steken namelijk ook 300 euro. dan kom ik dus op 600 euro uit.

ik had al bij de site van dell gekeken maar daar zijn veel verschillende en ik zou het niet weten welke ik dan moet kiezen enzo. weet iemand misschien een goede en snelle?

ik wil trouwens eentje met rond de 15 inch als dat kan

groetjes:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dat budget ga je niet echt kunnen gamen op een laptop. Je hebt dan toch genoeg ram geheugen (ik zou zeker voor minstens 3GB gaan) en een deftige grafische kaart nodig. Als je op aanvaardbare settings en frames per second wilt spelen zou je toch al rond de 800 euro moeten rekenen. Met dit ACER Aspire 5741G-334G64MN I3 330M 640GB 4GB 15.6 Inch DVD-RW GT320M WIN7HPR :: Tones.be kan je al aardig gamen, verwacht wel geen heel goede performantie. Let er zeker op dat er absoluut geen onboard grafische kaart insteekt, dat is namelijk het slechtste wat je kan kopen voor games te spelen. Ik kan je zeker een mobility radeon van de 5000 reeks aanraden. Probeer ook wel zeker te zien dat je 1GB ram geheugen hebt in die grafische kaart :)[/url]

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.