Ga naar inhoud

nieuwe live messenger


nonkeljef38

Aanbevolen berichten

ach wat haalt het allemaal uit ... ik ben het gewoon beu om vanalles te proberen .. laat het maar verder druppelen tot de emmer overloopt van mijn part ... een grote voorhamer er bovenop knallen en mijn internet opzeggen zullen mijn essentials dan wel worden ;-)

als het internet niet meer voor gewone mensen kan dienen zonder dat ze bijna computer-programmeur moeten zijn .. dan maar terug naar de tijd van de commedore 64 waar je geen internet nodig had .. ik begin het echt niet meer zo intresant te vinden ..

ik ga dit topic nu maar afsluiten , en alsnog ten zeerste bedankt voor al jullie hulp en raadgevingen .. maar zoals je ziet .. de gewone mens kan niets meer uitrichten tegen die stroom van evolutie en electronische netwerken .. er zullen steeds rare problemen ergens opduiken ... omdat de grootste errors zich bevinden tussen een programmeur en zijn klavier

groetjes Jef

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.