Ga naar inhoud

nieuwe live messenger


nonkeljef38

Aanbevolen berichten

beste leden . ik heb een probleem met live messenger .

mijn pc heeft vista (geen enkel probleem) maar sinds een geruime tijd komt er telkens als ik me aanmeld bij live messenger een bericht van "" nieuwe messenger downloaden "

als ik dit doe , installeerd het ook gewoon , Maar dan !!!!!

live messenger start op ... aanmeldscherm ..ok ik log in ... en dan ... krijg ik 3 vakken geopend waar HELEMAAL NIETS IN STAAT !!! geen contactpersonen ..geen menu's NIKS !! gewoon lege blank kaders .. niets helpt , en ik heb dit 2X opnieuw geinstaleerd , telkens hetzelfde . dus om toch nog iets te hebben moet ik dan systeemherstel doen om terug mijn vorige versie te hebben ..

maar dan heb ik weer die vervelende meldingen om de nieuwe te instaleren .

* Ik hoef al die nieuwe onzin niet !!! ik hoef geen fotos te delen !...ik hoef geen videoopnames of webcam toestanden .. ik hoef geen silverlight !!! ... en ik moet HELEMAAL GEEN extra Bing browserbalk !!!!

mijn versie is goed en ben er mee tevreden .. maar waarom VERPLICHTEN ze steeds nieuwere versies te instaleren , die toch niet werken en een heleboel onzin erbij die niet iedereen nodig heeft !

ik begin het zwaar op mijn heupen te krijgen van al deze vernieuwingen waar je zelf niks meer over hebt te beslissen .

hoe kan ik van die vervelende meldingen in mijn messenger af geraken ???? alvast bedankt

aangepast door kape
mailadres verwijderd ivm SPAM
Link naar reactie
Delen op andere sites

Silverlight is een soort plug-in die nodig is om iets anders te laten werken.

Om iets te laten werken kan het nodig zijn dat je silverlight wel moet installeren.

Bing is een zoekmachine die heb je niet nodig. Normaal gezien kan je bij de installatie van een nieuwere messenger een vinkje in het instalvenster uitzetten zodat bing niet installeert.

Hoe je die melding weg krijgt weet ik op het moment zo ook niet.

De nieuwe versie aan de praat krijgen zal wel lukken.

Maar je wil de oude houden, je vindt hem goed zoals hij is, ik begrijpt dat goed.

Hopelijk weet iemand er iets op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De melding dat je een nieuwe versie kan downloaden staat in een gele balk als je messenger opent.

Helemaal rechts op die balk staat een kruisje waarmee je die balk kan dichtklikken.

Je kan ook de balk gewoon laten staan zonder iets te doen.

Zolang je er niet op klikt, ga je ook de nieuwe versie niet downloaden en installeren.

Je hebt dus twee opties: dichtklikken of negeren.

Waarschijnlijk kan je die melding niet uitzetten maar daar ga ik straks toch eens achter zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De melding dat je een nieuwe versie kan downloaden staat in een gele balk als je messenger opent.

Helemaal rechts op die balk staat een kruisje waarmee je die balk kan dichtklikken.

Je kan ook de balk gewoon laten staan zonder iets te doen.

Zolang je er niet op klikt, ga je ook de nieuwe versie niet downloaden en installeren.

Je hebt dus twee opties: dichtklikken of negeren.

Waarschijnlijk kan je die melding niet uitzetten maar daar ga ik straks toch eens achter zoeken.

inderdaad , dat gele balkje , maar het is dus net daarom oervervelend dat je telkens opniew dat moet wegklikken , als die "rotzooi" nu nog zou werken zonder dat ik die silverlight verplicht ben te downloaden zou ik het al lang hebben gedaan . ik hoop dat er toch ergens een manier bestaat om die gele balk weg te houden . eveneens heb ik ook al een feedback gestuurd naar " live messenger " met mijn probleem .. en dan vragen ze welke versie ik momenteel gebruik .. tussen hun aanbiedingen staat versie 2009 die ik heb zelfs gewoon niet tussen .. en denk je dat ze daar van wakker liggen ??? ach kom voor 1 snulletje die dat niet wil downloaden toch niet zeker !! ze reageren er gewoon niet op ...zo is voor hun de zaak opgelost ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp niet waarom je een probleem hebt met silverlight?

Ik persoonlijk heb meer problemen met die zoekmachines die ze je te pas en te onpas op je pc willen rammen.

Silverlight is zoiets als een plug-in om iets anders beter te laten werken.

Dat is zoals adobe flash, lees hier eens meer over silverlight.

Ik heb gisteren ook de laatste versie van windows live essentials gedownload en geïnstalleerd.

Het werkt goed, je moet enkel tijdens de installatie zelf kiezen welke onderdelen je wil.

Je kan die die je niet wil uitvinken, zo worden die niet geïnstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok . dus silverlight is een plug-in .. van die andere zooi uitvinken is inderdaad correct , maar silverlight stond hier OOK WEL als mogelijkheid om uit te vinken !! en als ik dan dit uitvink ( de optie wordt gegeven trouwens ) werkt heel de download dus niet !! dus als de plugin silverlight noodzakelijk zou zijn voor deze messenger waarom verwerken ze dit dan niet meteen er in ? en laten ze de mogelijkheid om deze plugin uit te schakelen ?? ..

begrijp dus mijn frustratie , dat er geen manier is om deze steeds weerkerende optie van ( het gele balkje met melding ) uit te schakelen .. het is dus voor hen de filosofie ... "aanvaarden -downloaden .. of we blijven je treiteren "

(* het is trouwens niet enkel het gele balkje dat me irriteert , maar ook iedere keer dat grijze vakje dat oplicht als ik me aanmeld . ( vergelijkbaar met nieuw berichtmelding ) mischien toch eens goed om over na te denken .. ook al is hier geen oplossing voor .. maar ok ik zal die stomme silverlight wel eens mee downloaden , en dan eens kijken of de boel dan wel draait .. met tegenzin van mijn kant .. maar ik zal toch moeten buigen :-(

geloof me ...leuk is anders :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

UPDATE !!! 10:35 u ... * nu loopt het voor mij de spuigaten uit !! weer downlad aanvaard , silverlight aanvaard .. de hele rimram !! resultaat ??? BLANCO Messenger !!!!!!!!!! weer heel de boel weg !!! nu ben ik het echt zat ! **

zoals men zou zeggen .. silverlight mythe . blown up !! daar ligt het dus niet aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.