Ga naar inhoud

problemen met resolutie vna games


soufyenne

Aanbevolen berichten

hallo ik heb onlangs een nieuwe laptop gekocht hier zijn de gegevens

Naam van besturingssysteem Microsoft Windows 7 Home Premium 64bits

Systeemfabrikant Dell Inc.

Processor Intel® Core i7 CPU Q 740 @ 1.73GHz, 1730 MHz, 4 core('s), 8 logische

Geïnstalleerd fysiek geheugen (RAM) 4,00 GB

beeldscherm 15 inch

Naam ATI Mobility Radeon HD 5650 RAM-geheugen 1,00 GB (1.073.741.824 bytes)

mijn beeldscherm resolutie staan op 1366 x 768 x 60 Hz

het probleem is als ik een spel installeer en afspeel dat mijn resolutie mr max op 1042x768

en ik weet niet hoe dit komt heb gekeken bij opties van het spel,de drivers zijn up to date

en heb gekeken bij instellingen van de software die is bijgeleverd door ati voor de instellingen van het beeldscherm te veranderen maar helaas niets werkt terwijl deze games wel werkten op mijn vaste pc en daar kon ik ook andere resoluties selecteren waaronder 1366x768 maar pc was wel op xp . ook eens gekeken op internet of deze spelen niet kunnen gespeeld worden op windows 7 en er staat dat het normaal perfect zou werken dus ik weet echt niet meer wat ik nog kan doen weet iemand iets? of zelfde probleem gehad ?

aangepast door soufyenne
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook dergelijk probleem. PCM2010 werkte perfect op mijn vast PC met Windows XP, daarna heb ik een laptop gekocht die eigenlijk beter zou moeten zijn, maar nu kan ik alleen maar spelen met heel lage beeldscherminstellingen. Nieuwe laptop heeft Windows 7

kdenk dat aant spel zelf ligt dat hij mss windows 7 niet goed ondersteund keb mij een resentere spel gekocht gta 4 en werkt nu perfect en resolutie is ook goed dus ligt vast aan de game zelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.