Ga naar inhoud

Trage verbinding met sommige sites


sigfriedlynje

Aanbevolen berichten

Hallo

Heb sinds enkele dagen zeer trage verbinding met google en andere sites,wanneer ik met een programma bezig ben en op google ga dan is het daar onmmidelijk ,ik heb mozilla gedowlod ligt het daaraan?msn,skype,geen probleem,é-mails geen probleem,prullenbak is leeg,heb wel veel favorieten staan maar heb zware schijf.

Wat zou de oorzaak kunnen

zijn AUB. :santaclaus:

Dank U.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mozilla zou normaal sneller moeten zijn dan IE, Mozilla start zonder fine tuning wel ietwat trager op maar de sites zouden toch evensnel aldan niet sneller moeten laden dan met IE, zie eens bij de verbinding settings of daar niet de proxy aan staat, deze zou af moeten staan. Die Favorieten zou ook geen prbleem mogen veroorzaken. Wat mij een raadsel is dat als ge met een programma aan't werken bent het geen problemen veroorzaakt ? Dan zou ik net het tegenovergestelde gaan denken ... Geef ons eens wat meer uitleg, hoe traag is traag, welk programma gebruikje op't moment als lees wel werkt zoals het hoort, welke sites heb je nog meer problemen mee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik ben niet ongeduldig,maar wat eerst 5 sec. was is nu 20 a30 sec. ik heb windows vista home premium,zoals gezegd google,explorer,en de meeste snelkoppelingen welke ik van de favorieten gehaald heb zijn erg traag voor de pc zijn normale doen,msn ,skype,é-mails bekijken gaat supper.

youtube trager limwire wel vlug,dacht eesrt een virus mischien maar ik heb bij telenet een bescherming! .

Ben nog een leek op de pc (nog maar 4 maanden)Dus veel weet ik er nog niet van,maar voor enkele dagen had ik dat niet,heb ook systeemherstelling gedaan zonder resultaat,graag hulp in mijn leektaal AUB.

Er komt ook regelmatig bericht ExPLORER werkt niet meer programma afsluiten.Helpforum moet ik ook zeer lang op wachten.

Veel Dank :santaclaus:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ligt het probleem ergens anders vrees ik en niet aan't surfen alleen. Ik denk meer in de richting van shell extension van derden, dus niet van microsoft zelf, download eens volgend programma ShellExView, laat dit programma eens lopen en zet eens alle shell extensions die niet van microsoft zijn eens af en probeer dan nogeens. We gaan stap voor stap werken, kan nog het één en ander laten doen maar we houden het effe hierbij. Success.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Heb veschillende gevonden die niet van microsoft zijn waaronder adobe reader die is verwijderd,maar er staan er twee in het rood vermeld,brouwser help(msups system),en google toolbar helper(ie tool bar),waar kan ik deze vinden om te verwijderen heb op configuratiescherm programma's en o

nderdelen maar vindt dat niet?

Waar dit in het rood vermeld staat staat er een hele beschrijving van dit programma maar in het engels mischien kan het daar verwijderd worden maar weet niet op wat?(moet nog veel leren he)

Maar ik doe stap voor stap zoals u zei.

Alvast Bedankt voordatgene en wat nog komt hoop ik

:santaclaus:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan voor je alles gaat verwijderen eerst best die zaken uitschakelen in het programma en dan zien of het opgelost is, die acrobat reader mocht wel blijven staan, deze is om PDF files te kunnen zien. Dus zet die shells die niet van microsoft zijn eens allemaal af en zie eens of het wat uitgehaald heeft.

Om u effe te helpen want programma is in't engels, DISABLE = UITZETTEN & ENABLE = AANZETTEN. Ik wacht uw volgende post af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ja ik wil ze verwijderen,klik op disabled dan komt er in het engels ben je zeker dat u deze extention wil verwijderen ik klik op ok maar alles blijft.

Wat niet van microsoft is:bonrep module,javaplaff,skype add-on mastermind,nero,nero backltup,brouwser help msups system,google toolbar(ie tool bar),adobe reader .

Het klinkt inderdaad raar ,maar wanneer ik op skype bezig ben en ik ga terzelfde tijd ook op google dan is er het onmiddelijk?

Zoals eerder gezegd,Brouwser help msups system en google tool bar (ie tool bar) staan rood gelijnd.

:s:santaclaus:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.