Ga naar inhoud

Trage verbinding met sommige sites


sigfriedlynje

Aanbevolen berichten

Deze (msups system) vindt ik helaas niets van nut voor terug op't net. Zou dit met eigen ogen moeten kunnen zien. Zou in feite uw pc vanop afstand kunnen overnemen indien u akkoord bent natuurlijk, dan kan ik het één en ander eens nader bezien en hopelijk ineens oplossen. Geef maar seintje al het kan mag en ik geef u de instructies door wat te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste

Door problemen reageer ik wat laat,heb de modem stilgelegd en daarna mijn pc heropgestart, en hij vermeld dat er problemen zijn met internet explorer en dit vanaf 25/10/07,ook met flasch player.

De download snh.is 9610 kbps en de Uload 248 kbps.

Ik hoop dat dit wat licht brengt tot een oplossing?

Danks.

Ik Wens Jullie Allemaal een Gezond en voorspoedig 2008:santaclaus:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo

ben terug na enig verder zoekwerk,heb ik fastdefrag,en Eusing Free Registry claener gedownlod ,en heb daaronder 598 probl. van het register laten doen en herstellt,en mijn snelheid is zo goed als geregeld.

Ik sta wel nog met een ram geheugen van 46% ,heb ik misschien te veel opstaan? .

In ieder geval bedankt voor het helpen zoeken,bij deze is de snelheid opgelost.

nogmaals Dank :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

ben terug na enig verder zoekwerk,heb ik fastdefrag,en Eusing Free Registry claener gedownlod ,en heb daaronder 598 probl. van het register laten doen en herstellt,en mijn snelheid is zo goed als geregeld.

Ik sta wel nog met een ram geheugen van 46% ,heb ik misschien te veel opstaan? .

In ieder geval bedankt voor het helpen zoeken,bij deze is de snelheid opgelost.

nogmaals Dank :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

download u eens het programmatje hijack this

installeer het programma (stappen volgen)

laat dan het programma en kies hier bij voor save log file.

plaats de inhoud van de logfile in het topic.

dan kunnen wij zien wat er allemaal draait op uw pc, en ook wat er allemaal uit kan.

Mv.Gr

Yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.