Ga naar inhoud

is een statische HTML pagina compatibel met een CMS systeem ?


simpa

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb een pagina aangemaakt op mijn pc in dreamweaver.

http://users.telenet.be/patriciasimons/

Nu wil ik deze toevoegen in deze website ( gemaakt door een webdesignbureau)

www.btstravel.be

ik wil een hyperlink in deze website naar mijn nieuw pagina..de mensen kunnen zich zo inschrijven in de nieuwsbrief. ik heb de webmaster mijn HTML code gegeven.

volgens de webmaster is dit niet mogelijk: " de statische HTML pagina is niet compatibel met het CMS systeem"

ik ken niet voldoende het CMS systeem, heeft er iemand ervaring mee ?

dank voor je advies

:-)

patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het niet compatible is. Wat ik wel kan begrijpen is dat het webdesignbureau niet wilt dat er mailto: commando's worden gebruikt in verband met spam etc.

Als ik het webdesignbureau zou zijn zou ik het ook niet accepteren. Ik zou het wel goedkeuren dat er een nieuwsbrief module wordt gekocht.

Het webdesignbureau zal vast wel een nieuwsbrief module aanbieden die gekocht kan worden. Deze kan worden geïmporteerd in het CMS systeem en worden ingesteld door een gebruiker die daar toegang tot heeft.

Dan is het namelijk ook mogelijk om een nieuwsbrief af te melden via een kleine klik zonder dat hier eerst weer een mail voor gestuurd hoeft te worden.

Ik hoop dat je het een beetje snapt. Het is namelijk iets waar hun geen controle over hebben. Wat hun wel aan kunnen bieden is een nieuwsbrief module waar hun wel controle over kunnen hebben.

Groeten,

leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.