Ga naar inhoud

help pc start niet op


Eragon

Aanbevolen berichten

ok voor te beginne ik ben 4 maande geleden verhuisd , toen ik men pc op mijn kamerverhuisde en op het stopcontact samen met (tv, bureaulamp,monitor,en wifi)

men pc viel uit plotseling, de rest werkte nog (tv etc) ik dacht mischien omdat die 2 jaar oud is was de voeding dood (of overhit) ik heb gistere nieuwe gekocht (een met 450 wat voeding) na 5 uur pc-gebruik was het zelfde gebeurd , pc viel uit start niet meer op, (geluk heb ik nog garantie) mijn vraag is , hoe kan ik dit oplossen ? en waar licht het aan ? (en sorry als ik het verkeerd board heb gepost)

ps: ik wil hem niet open doen omdat dan mijn garantie vervalt , vind het echt raar

Grts, Eragon

aangepast door Eragon
Link naar reactie
Delen op andere sites

nieuwe pc , want men oude had echt zijn beste tijd gehad , maar hij viel het zelfde uit als het vorige in het zelfde stopcontact , het valt nog onder garantie maar ik wil het probleem dat het weer gebeurd vermijden , kan het zijn dat het aan het stopcontact waar mijn tv,monitor,wifi en bureaulamp is aangesloten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee maal op rij dan is het al geen toeval meer zou ik zeggen.

Probeer de pc eens op een ander stopkontact om te kijken of die het nog doet.

Als je een multimeter ter beschikking hebt meet dan de stroomwaarde eens van dat bewuste stopkontact.

Bij grote piek verschillen zal een moderne voeding in beveiliging gaan en zichzelf uitschakelen dus is inderdaad de kans groot dat er iets met de stroomvoorziening aan de hand is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik had het op ander stopcontact geprobeert , lukte ook niet (ik dacht eerst een beveiling ofzo) maar nu 5 uur wilt die ng altijd niet opstarten, nu ik zaterdag hem laten herstellen omdat ik nog garantie heb , daarna is het beste dat ik hem aansluit op een ander stopcontact denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.