Ga naar inhoud

Outlook express


Aanbevolen berichten

Hallo iedereenn,

Dit is mijn eerste probleem:

Als er in een ontvangen bericht in outlook express een website vermeld wordt en ik klik deze aan dan start mijn browser,met de mededeling verbinden en daar houd het dan op. Het systeem blokkeert. Ik kan er alleen uitgeraken met Ctrl-Alt-Del en vervolgens afmelden. Het probleem doet zich zowel bij internet explorer als bij opera voor. De instellingen onder extra - internet opties - programma's naast E-mail vermelden outlook express als standaard mail.

Kan iemand mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Theo,

Probeer het volgende dan eens. Start Internet Explorer, ga naar Extra / Internet-opties / Programma's en klik de knop "Webinstellingen herstellen" aan. Dit biedt meestal soelaas als het probleem werd veroorzaakt doordat u naast Internet Explorer ook nog een andere browser hebt uitgeprobeerd. Heeft dit niet geholpen dan kunt u op ditzelfde instelscherm ook het aankruisvakje "Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is" aankruisen. Als u hierna Internet Explorer herstart, moet u de vraag of u van IE uw standaard browser wilt maken, bevestigend beantwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een poging om te achterhalen of het een fundamentele fout is of een fout met je Postvak IN van OE.

Sluit OE af. Plaats op je bureaublad een nieuwe map Outlook Express. Haal nu op de standaardlocatie C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express

de map Postvak In.dbx weg en sleep of kopieer deze naar je bureaublad in de nieuwe map Outlook Express.

Start nu OE opnieuw op. Er wordt een blanco Postvak IN aangemaakt. Stuur nu zelf een mailtje met een hyperlink naar een website naar je eigen mailadres. En probeer dan eens of je deze hyperlink correct kan openen. En dan horen we wel hoe dit gegaan is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk even na of de verborgen bestanden standaard weergeven worden:

Ga naar Start en klik op Deze computer.

In de menubalk selecteer je Extra en dan Mapopties.

Selecteer de tab Weergave.

Bij Verborgen bestanden en mappen selecteer je Verborgen bestanden en mappen weergeven.

klik ok

een voorbeeld van de locatie die KAPE bedoelde is:

C:\Documents and Settings\karel\Local Settings\Application Data\Identities\{5705582F-2EAB-4786-9424-A8880575D141}\Microsoft\Outlook Express

normaal heb je daar deze bestanden:

Folders.dbx

Offline.dbx

Postvak IN.dbx

Postvak UIT.dbx

mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.