Ga naar inhoud

meerdere vragen(beeld en boot)


guyvdp

Aanbevolen berichten

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat zouden dan de 2 bovenste moeten zijn waar op de afbeelding nr 10 bij staat die nu in gebruik zijn

Het volgende is heel belangrijk

Zorg dat je pc uitstaat en voordat je de kast ingaat zorg dat je statisch ontladen bent.

Ontladen doe je bv door iets vast te pakken wat geaard is.

Ik zou dan je SSD aansluiten op Sata 1 nr 13 op de afbeelding.

De andere HD sluit je aan op SATA 2 ook op nr 13 op de afbeelding.

Kijk dan eens of je die opties wel te zijn krijgt in je BIOS

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok ik heb de stekkers omgewisseld en heb smart ingeschakeld wat nu?

http://speccy.piriform.com/results/kiJAe1H7wgqg8xKvtpTitCB

knipselh.png

( ze zitten er wel een beetje scheef in, maar ze doen het wel was te weinig ruimte)

heb ook ineens meer ruimte op mijn ssd hoort dit zo

en die driver van de videokaart hij blijft hangen op een scherm van het verwijderen als hij aan het zoeken is naar de onderdelen.

btw: hoe weet je dit eigenlijk allemaal

aangepast door guyvdp
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor men wat late reactie maar ik heb middagdienst deze week. :dong:

In het logje van Speccy en in CrystalDiskInfo is te zien dat de smart functie nu werkt.

Als je de stekkers niet anders kunt plaatsen dan zou ik ze zo laten zitten.

Wat bedoel je met meer ruimte op je SSD, ga via Start/Uitvoeren en typ in het uitvoervenster diskmgmt.msc

druk op enter en schijfbeheer opent maak even een screenshot en plaats deze in je volgende bericht aub.

Om die driver te verwijderen probeer dat eens met Revo Uninstaller Freeware

Op de site vind je onder de support knop ook een video tutorial.

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen probleem

knipsell.png

hier het plaatje maar ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik eerst 4gb overhad aan ruimte en nu heb ik 8gb over aan ruimte. Nadat ik al jouw instellingen heb gedaan.

ik zal even kijken of het daarmee wel lukt om een nieuwe driver te installeren

edit: ok ik heb de nieuwe driver geinstalleert. het probleem is niet opgelost al moet ik zeggen dat het er op lijkt alsof het minder is. verder is mijn windows prestatie index van 7,9 voor de videokaart naar 6.7 gezakt?

er zit trouwens sinds een dag of 3 ook een horizontale lijn over het beeld tijdens het spelen van battlefield bad company 2 (vooral bij het naar boven en beneden kijken)

aangepast door guyvdp
Link naar reactie
Delen op andere sites

hier het plaatje maar ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik eerst 4gb overhad aan ruimte en nu heb ik 8gb over aan ruimte. Nadat ik al jouw instellingen heb gedaan.

Dacht eerst dat je SSD gegroeid zou zijn :D maar dat je meer ruimte over hebt is volkomen normaal. Dat komt idd door de instellingen die je toegepast hebt en er door bepaalde programmaonderdelen geen schijfruimte meer wordt gereserveerd.

Hoeveel vrije ruimte heb je trouwens nog op je SSD?

Met welk tooltje heb jij ooit de snelheid van je SSD gemeten?

het probleem is niet opgelost al moet ik zeggen dat het er op lijkt alsof het minder is. verder is mijn windows prestatie index van 7,9 voor de videokaart naar 6.7 gezakt?

Gezakt van 7.9 naar 6.7 is wel teveel van het goede.

Heb de laatste driver voor je bij PowerColor de fabrikant van je grafische kaart gedownload

en je kunt hem hier ophalen

normaal gezien zou je de driver via deze link binnen enkele tellen moeten kunnen binnenhalen.

Verwijder eerst de vorige driver en installeer dan pas de nieuwe.> Is ouder dan die je nu hebt maar nieuwer dan de driver die je eerst had. Nieuwste is niet altijd beter.

Die horizontale lijn over je beeldscherm krijg je die enkel tijdens het spelen van battlefield bad company 2?

Heb je jou monitor al eens ingesteld, vaak zit er ergens een auto knop op die je beeldscherm zeg maar centreerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.