Ga naar inhoud

[OPGELOST] branden via mediaplayer


stiede

Aanbevolen berichten

hallo,ik werk met frostwire,maar als ik mijn liedjes via windows mediaplayer wil laten branden staat er gewoon op "aan lijst van mediaplayer toevoegen". terwijl er vroeger ook erbij stond "aan lijst voor branden toevoegen" (of zo iets). heb wel onlangs een up-date gekregen van mediaplayer! en ik vind nu langs geen kanten hoe ik mijn liedjes nu in een lijst moet klaar zetten om te branden! :bawling:. vroeger geen problemen ermee gehad. mvg stiede:santaclaus:

Link naar reactie
Delen op andere sites

u kunt nero zo installeren.

als echt denkt dat het het systeem te veel vertraagt zou u kunnen kijken om nero 6 te nemen.

ik raad u wel aan om op momenten dat u iets aan het branden bent dat u de pc dan even met rust laat en even rustig laat branden.

Mv,Gr

Yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk ook altijd met Nero.

Ik krijg soms reacties van anderen dat je dingen sneller kan branden maar daar kijk ik niet achter.

Elk doet het op zijn manier.

Ik weet nu wel niet welke versie beter is : de 6,7 of 8.

Ik heb ze namelijk alle 3. Er zitten wel meer functies in naarmate je verhoogt van versie denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.