Ga naar inhoud

Targa Externe harde schijf


dikken

Aanbevolen berichten

Targa Externe harde schijf gekocht in de Lild. Deze kan op een netwerk ( Wordt omschreven als NDAS (netwerk direct attached storage) aangesloten worden. Om die op de pc te kunnen zien moet je hem "Mounten" en wordt er een SCSI-controller geinstalleerd. Echter vind ik die schijf niet direkt terug op mijn netwerklocaties, wel als lokale schijf.

mijn vraag: Daar die rechtstreeks op mijn router zit, moet die toch een netwerkadres krijgen? Waarom zie ik deze niet? Is dit dan niet hetzelfde als een netwerkschijf (NAS)?

groeten, bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op deze schijf zit er ook geen webinterface in zoals bij een NAS ? De mijne is een lacie netdrive en die is ook op men router aangesloten maar ik heb die gewoon via zijn netwerkadres kunnen configureren in die webinterface. Ik zal effe op't net zien naar die van u of ik er iest van vindt van uitleg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door installatie van de drivers van deze schijf crashte de pc regelmatig. Alles eraf gesmeten! Zal mij nog een sitecom LN 308 kopen waar 2 externe harde schijven via usb kunnen aangesloten worden. Heb reeds zo een voor printer en toshiba externe harde schijf en dat ding levert prima werk!

Topic mag gesloten worden wat mij betreft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.