Ga naar inhoud

Nieuwe desktop, gaming


Adoxx

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ga binnekort een nieuwe pc aankopen.

Ik had gedacht aan een Cyber Power, ik hoorde dat dit een goede game computer is en zelf samen te stellen.

Ik heb een budget tussen de 1.500 en 2.000 euro.

Hebben jullie hier toevallig ervaring mee met dit merk of hebben jullie betere pc voor die prijs.

Groetjes

Robin

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow , groot budget , zeker dat je dat ervoor over hebt , want je moet ook nog een scherm enzo kopen :o

anyways :

Power4Pc - Computer Winkel --> check die site , ze geven een zéér degelijk prijs voor alles wat ze , vragen , goedkoper als azerty en die andere site waar mensen hier zo fan van zijn ,,

ga op die site naar pc configurator , staat ergens vanboven

daar kun je zelf je pc samenstellen en je kan handig vind ik je prijs van je samenstelling zien,

en als je daar een pc koopt dan weet je bijna zeker dat hij deftig is , daarom dat je hierna misschien best nog is om advies van je samenstelling komt vragen.

Veel geluk

Benjamin

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Voor te gamen, een goed RAM geheugen en zware grafische kaart zou ik dus liefst hebben

2. Tussen de 1.500 en 2.000

3. Liefst een samenstelling, zo betaal ik minder aan merknamen en dus een betere pc voor dezelfde prijs

4. Waarschijnlijk ga ik wel overklokken, samengestelde pcs hebben sowieso minder lang garantie

5. Upgraden, waarschijnlijk wel

6. Ik moet niet het beste van het beste hebben, 2.0 usb is goed genoeg, het is voor het plezier en niet voor echt competities te spelen

7. Ik zou hem niet zelf samenstellen maar ken iemand die hem voor 50 in elkaar steekt

8. Win 7 Home of Ultimate, ik weet niet welke het beste is

9. Ik heb ze meestal zelf al geïnstaleerd dus

10. Ik vind de Azza Huricane wel mooi

11. Ik heb alles al een scherm, muis en toestebord

12. Liefst een desktop met een wifi kaart aanboord

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb wat samengesteld:

azerty <-- LET OP de kast zit er nog niet bij, omdat ik deze niet kon vinden op azerty ( en ook niet op power4pc) wel kon ik dit over de kast vinden: newegg.

voor zover ik lees heeft de kast een slechte airflow en dus koelt die niet al te goed. misschien is het daarom verstandig om toch een andere kast te nemen.

ik heb het assembleren door azerty laten doen omdat deze 5 euro goedkoper is en een jaar garantie bied.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.