Ga naar inhoud

[OPGELOST] Zwart scherm


Gast aer0101

Aanbevolen berichten

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Graag wat duidelijkheid in uw posts aub in plaats van om de 1 minuut te posten.

Om uw eerste post wat te verduidelijken; de Windows xp pro cd bevat inderdaad wat meer drivers standaard waardoor uw grafische kaart goed geïnstalleerd wordt, in tegenstelling tot een xp Home. Dit kan ook te wijten zijn aan het gebruik van een niet originele windows cd.

Nadat Windows dus geïnstalleerd is, kijk je na voor updates via de windows update site, hier vindt je heel vaak ook de drivers en software voor grafische kaart tegenwoordig dus dit zou het moeten oplossen.

als je pc niet meer opstart volg dan even de raad die paar posts gegeven werd:

http://www.pc-helpforum.be/31181-post19.html

Kijk ook na of er geen diskette of cd-rom aanwezig is als je opstart.

Met vriendelijke groeten,

Karel

beheerder

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hem opengeschroefd en de instructies gevolgd, het batterijtje uithalen, heb daarvoor wel de kabels uit de hdd, dvd-rom en diskette station moeten halen om er aan te kunnen.

Als ik alles terugsteek en hem dichtschroef, leg ik hem aan en hoor ik een gepiep, zo'n 5 sec.

Dan stopt het en doet hij het weer, heel de tijd, heb geen beeld.

UPDATE: Hij doet het weer, enkel al ik opstart komt er op:"CMOS checksum error - Deafaults loaded

Overigens zie ik op het moederbord staan: A Open MX4GER, zal het merk en type zijn denk ik

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De fout kan door een bijna lege batterij ontstaan. Er kan ook een vals kontakt onder tegen de kast of wat minder voorkomt vooraan bij het slot zijn. Een valse Brug tussen twee bouwdelen of statische opladinbg kan ook mogelijk zijn.

Misschien was/is er dan toch iets anders aan de hand dan 'n 'lege batterij'.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.