Ga naar inhoud

nieuwe game pc, hulp nodig a.u.b

Aanbevolen berichten

hallo,

ik wil heel graag een nieuwe game pc gaan kopen omdat mijn pc tegenwoordig geen spel meer aan kan. ik had jullie lijstje gezien en zal hem even invullenxD

1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? - ik hem hem nodig voor de nieuwste games te spelen.
  2. Wat is mijn budget ? - tussen de 800 en 900 euro zonder assemblage en windows
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? - ik heb liever een samen gestelde
  4. Ga ik overklokken ? - nee dat ga ik niet doen want dat lukt me waarschijnlijk toch niet
  5. Ga ik later upgraden ? - misschien wat extra ram geheugen plaatsten, of een nieuwe harde schijf ik denk dat ik niet meer kan.
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - ik heb wel nieuwe videodaart enzo nodig, maar usb 3 lijkt me overbodig.
  7. Ga ik zelf assembleren ? - nee ik heb liever dat de winkel dat voor me doet
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? - ja die heb ik wel nodig, maar die koop ik zelf dus dat hoeft niet bij het budget te horen zeg maar.
  9. Ga ik zelf installeren ? - nee dit lukt me zelf wel en dat hoeft de webshop niet te doen.
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? - nee ik heb niet iets moois gezien of een bepaald merk. maar ik vind dat een behuizing niet duur hoeft te zijn en ik heb het liefst dat hij lekker simpel is maar goed.
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? - nee heb ik allemaal al thuis staan.
  12. Heb ik specifieke wensen ? - zoals ik al zei, een goedkope maar goede kast, +/- 50 euro, en ik wil niet een te luide pc, maar niet extreem stil hoor.

alvast bedankt voor jullie moeite en ik hoop iets te horen:top:

groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

wat dacht je hiervan:

azerty

er zit een 700 watt voeding bij, dit zou net genoeg moeten wezen voor als je er nog een 2e videokaart bij wil zetten, maar misschien is het verstandig om toch nog een net wat sterkere voeding er in te zetten.

volgens mij zit er voor de rest alles bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.