Ga naar inhoud

foto's overbrengen


Gast jaakske

Aanbevolen berichten

ik werk met windows vista home.

Wanneer ik foto's overbreng naar de pc doe ik alsvolgt:ik plaats de geheugenkaart in een lezer en klik in het scherm op foto's overbrengen met windows dan importeren tot hiertoe alles ok maar ik kan niet selecteren welke foto's ik wil overbrengen ttz wanneer ik overbreng naar een map en deze een ander label geef brengt hij steeds de hele reeks foto's die op de kaart staan over?bij xp verscheen een blad waarin men kon aan of uitvinken,wat doe ik verkeerd?

Jacques

Link naar reactie
Delen op andere sites

kunt toch ook gewoon naar die kaartlezer gaan, deze openen en dan gawoon de CTRL knop inhouden en met de rechter muis toets de foto's één voor één aanklikken die je wilt, dan gewoon CTRL samen met de C indrukken naar de map gaan waar je die wilt hebben en/of een map bijmaken en daar CTRL samen met V indrukken en voila.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok dan probeert u even het volgende:

1. u steekt de kaartje in de kaartlezer.

2. u opent deze computer

3. u hebt nu een extra station erbij (dit is uw geheugenkaartje)

4. open dit station, u ziet nu al je foto's,

5. selecteer nu alle foto's die u wenst te kopieen

6. in het menu bewerken kies je kopieren,

7. ga nu naar een map op je pc, voorbeeld Mijn afbeeldingen

8. kies nu in het menu bewerken, plakken

kijk even of dit zo lukt

Mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad het werkt,maar wanneer er zo een 300 foto's op uw kaart staan is dat nogal grcompliceerd,en het probleem is volgen windows vista zou bij overbrengen hij de foto's die reeds overgebracht zijn niet meer overzetten nochtans bij mij zet hij die telkens alle 300 over,is dat misschien ergens in te stellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

om alle foto's in 1 keer te installeren kunt u de sneltoets "CTRL+A" gebruiken.

hiermee word alles meteen geselecteerd in de map.

houd CTRL toets ingedrukt en klik dan op een foto die u eventueel niet mee wilt kopieren en deze foto word dan niet mee gekopierd.

Mv.Gr

Yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.