Ga naar inhoud

Kan de host niet vinden

Aanbevolen berichten

Vorige week heb ik Wondows XP herinstalleerd en mijn grafische kaart vervangen. Ik zit nog met enkele drivers die niet geinstalleerd raken maar kon op internet. Maandag lukte het mij niet meer zodat ik windows nog eens installeerd heb. Dinsdag had ik terug internet. Woensdag hetzelfde liedje. Toen heb ik wat aan de firewall van Windows geprutst en de anti-virus en plots ging internet opnieuw. Donderdag ging het opnieuw niet meer (ook na de firewall te hebben uitgeschakeld). Iemand een idee ? De lampjes vd modem werken. Email en internet werken niet: kan de host niet vinden. Socket fout: 11001 foutnr 0x800 cccod. iemand een idee ? alvast bedankt, jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Post allereerst eens een screenshot van je apparaatbeheer zodat wij kunnen kijken welke drivers nog nodig zijn.

Voer ook onderstaande even uit.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

na enkele uren te hebben gezocht, heb ik het betaalnummer van telenet opgebeld die me het antwoord konden geven. Ze hebben me de raad gegeven om de usb adapter silicom u2e uit te trekken en de modem rechtstreeks met de computer te verbinden. Ik had daar reeds aan gedacht maar bij apparaatbeheer stond geen problemen aangeduid met deze adapter. Waarom telenet me deze adapter zoveel jaar geleden heeft verkocht, weet ik niet meer maar nu is het blijkbaar dus niet meer nodig. Sterker zelfs, de driver ervoor bezitten ze niet meer... bedankt voor jullie tips !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.