Ga naar inhoud

problemen inhoudsopgave word

antics

Aanbevolen berichten

post-25690-1417704360,5548_thumb.jpghallo

ik heb een inhoudsopgave gemaakt in een document waar ik later alle opdrachten voor mijn eindwerk ga inzetten. alles loopt helaas niet van een leien dakje, het zit namelijk zo dat enkele titels van kop 1 niet de juiste tabulatie hebben terwijl sommige titels van kop 1 dan weer wel juist getabuleerd zijn. ik heb al vanalles geprobeerd, ook in de stijlopmaak kan ik geen fouten vinden. weet iemand misschien hoe dit komt, hoe ik dit moet oplossen, of mag ik het naar iemand doorsturen om het eens te bekijken?

in de printscreen kan je dus zien dat enkel 'literatuurlijst' getabuleerd is en 'lijst met... , bijlagen en besluit' niet.

alvast heel erg bedankt!

GIP-eindbundel .docx

aangepast door antics
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als u het niet prive vindt, mag u altijd in je bericht een bijlage sturen. Klik daartoe op Meer opties... en dan op de paperclip. Als je het liever doorstuurt naar een emailadres, dan moet je mij of iemand anders een privébericht sturen en dan kan het emailadres bekend gemaakt worden. Bijlagen sturen in een privébericht is niet mogelijk.

Welke versie van Word gebruikt u?

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke ik zal de bijlage er proberen bij te zetten.

ik gebruik word 2007

---------- Post toegevoegd om 14:12 ---------- Vorige post was om 14:10 ----------

oke ik zal proberen het bestand in bijlage te zetten.

ik gebruik word 2007

Als u het niet prive vindt, mag u altijd in je bericht een bijlage sturen. Klik daartoe op Meer opties... en dan op de paperclip. Als je het liever doorstuurt naar een emailadres, dan moet je mij of iemand anders een privébericht sturen en dan kan het emailadres bekend gemaakt worden. Bijlagen sturen in een privébericht is niet mogelijk.

Welke versie van Word gebruikt u?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je de woorden Lijst met... , Besluit enz... op bladzijde 5 en het woord Inleiding op bladzijde 1? De hoofdstuknummering lijkt me wel in orde.

Ik zie wel dat je kop 2 gebruikt als kop 1.

ja die bedoel ik.

in de inhoudsopgave gebruik ik kop 1 als tweede niveau omdat voorwoord, inleiding, besluit etc eerst niveau moeten zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH]9937[/ATTACH]

Ik heb een nieuw document gemaakt, en daarin een stijl Subtitel baclaine zelf aangemaakt. De andere tekst heb ik gekopieerd van jouw document, want bij kopieren/plakken neemt Word de tekst én koppen (en dus ook de stijlen!) over.

Resultaat: het werkt nu wel. Ik denk dat je bij het maken van de stijl Subtitel baclaine ergens een enter te veel hebt gedaan en die enter ook opgeslagen in de stijl.

Ook heb je voor de opties bij de stijl Subtitel bacline voor "volgende alinea:" gekozen voor Subtitel bacline, en dat moet gewoon "standaard" zijn. Dus daaraan kan het ook liggen dat de nodige tabs niet automatisch gedaan werd door Word.

post-484-1417704360,7969_thumb.jpg

Deze aanpassingen staan ook in het bijgevoegde word-document in dit bericht. Ik heb dus nergens in de inhoudsopgave op tab gedrukt, het is gelukt door de inhoudsopgave in te voegen in word (tabblad verzendlijsten...)

Ik hoop dat je er iets mee bent en heb je nog vragen stel ze maar.

opgelostOpnieuw.docx

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH]9941[/ATTACH]Beste Kurt

alvast voor de moeite die je hebt gedaan,

ik probeerde de inhoudsopgave aan te passen naar de normen (alle titels moeten onder elkaar komen, er mag geen enkele kop verder inspringen dan een andere) en toen kwam ik opnieuw op hetzelfde probleem uit.

ten eerste zijn woord vooraf, inleiding en inhoudsopgave wel juist getabuleerd, maar de woorden staan in hoofdletters en ik kan ze met geen mogelijkheid terug normaal krijgen.

ten tweede zijn het nu het A en B deel (geïntegreerde opdrachten en vakopdrachten) die maar niet willen inspringen naar behoren.

weet jij misschien nog raad, ik zal de nieuwe mislukte versie in bijlage toevoegen

nog steeds foutieve inhoudsopgave.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het A en B deel springen bij mij wel correct in hoor. Zie bericht 6 bijlage. Bij mij staat A en B mooi. Als ik de bijlage in bericht 7 zie, is A en B inderdaad niet goed ingesprongen.

Het woord vooraf, inleiding en inhoudsopgave staan inderdaad in hoofdletters. Om ze in normale letters te krijgen, pas je eventueel de stijl aan, (subtitel bacline) of druk op knop Aa

post-484-1417704360,8357_thumb.png

PS: ik begrijp dat je je eindwerk zo goed mogelijk wil doen, maar ik denk niet dat je extra punten krijgt als je nu wel of niet titels in hoofdletters plaatst ;-). Tekst is nog altijd het belanrijkste. Gewoon een tip he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het A en B deel springen bij mij wel correct in hoor. Zie bericht 6 bijlage. Bij mij staat A en B mooi. Als ik de bijlage in bericht 7 zie, is A en B inderdaad niet goed ingesprongen.

Het woord vooraf, inleiding en inhoudsopgave staan inderdaad in hoofdletters. Om ze in normale letters te krijgen, pas je eventueel de stijl aan, (subtitel bacline) of druk op knop Aa

[ATTACH=CONFIG]9943[/ATTACH]

PS: ik begrijp dat je je eindwerk zo goed mogelijk wil doen, maar ik denk niet dat je extra punten krijgt als je nu wel of niet titels in hoofdletters plaatst ;-). Tekst is nog altijd het belanrijkste. Gewoon een tip he.

ja ik weet het in jouw versie zijn ze correct maar vanaf ik ze allemaal gelijk wil doen inspringen loop het weer mis. en uiteraard heb ik al geprobeerd die hoofdletters via de stijl aan te passen maar dat ging dus niet.

PS: zoals je misschien al gezien hebt in mijn eindwerk zit ik in de richting secretariaat-talen, deze opdracht moet ik doen voor het vak secretariaat, en ik moet zoals een 'secretaresse' alles zeer accuraat doen, dus geloof me vrij, het maakt wel degelijk uit of de titels in hoofdletters staan of niet. ook is dit niet zomaar een bundel, dit document wordt uiteindelijk afgedrukt voor mijzelf, voor de school en voor het bedrijf waarrond ik de bedrijfsstudie gedaan heb, een hoop belangrijke mensen gaan dit dus inkijken, daarom kan ik het mij niet permitteren zulke blunders in mijn eindwerk te hebben.

het lijkt erop dat word deze strijd gewonnen heeft, maar in elk geval, bedankt voor je poging om me te helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.