Ga naar inhoud

(Nieuwe pc) hulp gevraagd (lang verhaal)


Aanbevolen berichten

Beetje een late reactie weer, school word steeds drukker met aankomende examens 16 Mei...

voor die paar euro maakt het inderdaad weinig verschil uit, kan hem al bijna bestellen XD (het is namelijk al 20 April)

Kan haast niet wachten tot ik mijn tanden in dit ding kan zetten. (bij wijze van)

Word ook leuk met alle data van de oude computer overzetten, het meeste staat al op CD of op een stickje.

tenzij er nog wat bij op of aan moet, kan er van mij betreft wel een slotje op, het laatste wat ik vraag*, is simpel.

*Keep up the good work =P

~Bom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal doe ik dat liever met cd's en stickjes, omdat er niet erg veel belangrijke informatie op staat, het meeste is namelijk schoolwerk. tenslotte gaat het om een setje Gig. Muziek en films staan op een leuk Ipod namaak ding, dus zo erg veel last zal ik er niet van hebben(foto's op stickjes) Ik heb het wel eens eerder gedaan, het is ook wel handig, maar ik vind het op deze manier wat prettiger/veiliger, zo weet ik zeker dat ik alles heb want de schijf zelf zegt ook niet alles, en ik heb niet zo veel zin in dat gehannes in een nieuwe computer, dan laat ik liever even alles zitten waar het zit =P Ik ben soms iets te voorzichtig met dingen, dat merkte ik toen ik een nieuw RAM kaartje in de computer wou drukken maar het niet ging omdat ik dus te voorzichtig was XD,

Trouwens voor overkopiëren staat ie dan op slave?(de harde schijf) of moest hij nou tijdelijk op master staan?, ik dacht slave maar laat ik het toch even navragen... het meeste is logica =P

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.