Ga naar inhoud

[OPGELOST] Backup schijf niet kunnen aansturen.


Gast Sharrizan

Aanbevolen berichten

Gast Sharrizan

Het is niet gelukt.

dat programma deed het wel en die cd werkte ook erg goed alleen ik kreeg een foutmelding tijdens het installeren.

Fout 1: Cannot find file: C:\D2D\images\*.WSI

When try determine UI language

Fout 2: Restore failed - reason 0xa0000001.

Weet het nu echt niet meer :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij packardbell moet men bij het opzetten van de pc toets F10 drukken en bij HP F11 om de recovery partitie aan te spreken en te starten, probeer anders eens de hele reeks F toetsen met uitzondering van F12 voor bootvolgorde en F2 van de bios, maar ik denk mij te herineren dat acer enkel met recovery dvd's en cd's werken maar je hebt niets te verliezen he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sharrizan

Helaas ook niet gelukt.

Wat wel is gelukt:

Ik heb van acer de Empowering technology Backup geinstalleerd en daarmee kon ik de drivers en software installeren die op die Backupschijf staan. Das al iets hahaha.

maar met terugzetten naar fabrieks inst. krijg ik nog altyd die zelfde foutmelding :(

Fout 1: Cannot find file: C:\D2D\images\*.WSI

When try determine UI language

Fout 2: Restore failed - reason 0xa0000001.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Windows - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.