Ga naar inhoud

Run dll fout


ameya

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik krijg plots bij het opstarten van de pc volgende foutmelding:

Run dll:

Er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:\Users\beque\AppData\Roaming\WebClntt.dll

C:\Users\beque\AppData\Roaming\WebClntt.dll is geen geldige Win32-toepassing

Ik heb al Crapcleaner gedraaid om het proberen weg te krijgen maar deze spoort de fout blijkbaar niet op.

Hoe kan ik deze foutmelding weg krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar dubbele post.

Voer dit niet uit omdat je een logje laat nakijken!

Gebruik ccleaner eens.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Als dat niet helpt, kijk dan eens via start dan uitvoeren daar typ je msconfig, of dat bestandje bij opstarten staat.

aangepast door clarkie
dubbele post
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al schreef vindt CCleaner geen registerfouten.

In Msconfig vind ik het bestand ook niet in de lijst van bestanden bij Opstarten.

Ik vrees dat het een virus is die een bestand heeft beschadigd en zo die opstartfout veroorzaakt. Heb voor de veiligheid HJT-log gepost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al schreef vindt CCleaner geen registerfouten.

In Msconfig vind ik het bestand ook niet in de lijst van bestanden bij Opstarten.

Ik vrees dat het een virus is die een bestand heeft beschadigd en zo die opstartfout veroorzaakt. Heb voor de veiligheid HJT-log gepost.

In bericht 1 gaf je aan crapcleane te gebruiken. ;-)

Maar het logje in het andere topic zal je pc wel terug op de rails zetten.

Je mag dit topic afsluiten via de knop opgelost.

Het verdere werk zal gebeuren in het andere topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.