Ga naar inhoud

scherm start niet mee op


papa2

Aanbevolen berichten

groot probleem als ik afsluit s'avond en s"morgens terug opstart start mijn beeldscherm niet altijd mee op en moet dan een paar keer resetten om er leven in te krijgen ,is er iemand die weet wat dit zou kunnen zijn

Nu laat ik mijn computer aanstaan maar dit is niet de oplossing denk ik

bedankt bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kan vaak heel uiteenlopende oorzaken hebben, maak je gebruik van een onboard grafische kaart of een andere aparte grafische kaart?

Vaak wordt het ook wel eens veroorzaakt door stof in de kast van je pc, maak je pc eens open en controleer op stof.

Of bij een aparte grafische kaart kan het een slecht contact zijn, de kaart er eens uithalen en terug inpluggen wil wel eens helpen.

In het slechtste geval kan het een voorteken zijn dat je grafische kaart aan het overlijden is.

Heb je hetzelfde probleem ook met een andere monitor?

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Zo krijgen we en overzicht van je hardware

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.