Ga naar inhoud

Onmogelijk om in te loggen op Facebook met Internet Explorer 9


Aanbevolen berichten

Via meer opties dan op de paperclip klikken.

Kies beheer bijlagen.

Je kan de afbeelding verwijderen.

En je moet je niet dom voelen, soms is een oplossing zo dichtbij en we zien ze niet.

Ook is het iets moeilijker om van op afstand te helpen dan als je zelf voor de pc zit.

Maar we komen er wel uit.

Afbeelding is verwijderd, ben dan blijkbaar toch niet zo dom! :-)

Hopelijk komen we eens tot een oplossing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit vond ik op de site van facebook:

post-23245-1417704377,6896_thumb.png

Herstel de standaard veiligheidsinstellingen van je internetbrowser als je Internet Explorer gebruikt. Klik hier voor meer instructies over de veiligheidsinstellingen van je browser.

Als het probleem hiermee niet wordt opgelost, zorg dan dat je 'www.facebook.com' als vertrouwde site toevoegt. Klik hier voor instructies over het toevoegen van veilige websites.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit vond ik op de site van facebook:

[ATTACH=CONFIG]10227[/ATTACH]

Herstel de standaard veiligheidsinstellingen van je internetbrowser als je Internet Explorer gebruikt. Klik hier voor meer instructies over de veiligheidsinstellingen van je browser.

Als het probleem hiermee niet wordt opgelost, zorg dan dat je 'www.facebook.com' als vertrouwde site toevoegt. Klik hier voor instructies over het toevoegen van veilige websites.

Een hele tijd geleden had ik ook al eens rondgekeken op Facebook maar was dat nog niet tegengekomen.

Heb het geprobeerd, maar alles stond blijkbaar al correct ingesteld...waardoor nog steeds geen resultaat! :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.