Ga naar inhoud

spel spelen op facebook


Aanbevolen berichten

Ik denk dat er iets zwaar fout gaat met deze pc. Geprobeerd om ccleaner te downloaden en krijg ook dezelfde melding. Ook liep de pc vast en heb deze moeten heropstarten.Kreeg dan de melding dat er één of ander bestand of programma beschadig is en moet het hulpprogramma gebruiken CHKDSK. Ben gaan zien op deze websites en krijg daar ook dezelfde melding.

Ik probeer deze pc terug in orde te krijgen maar er is meer aan de hand dan ik me kon voorstellen. Ben ondertussen ook al te weten gelkomen dat windows mediaplayer ook niet werkt. Als ik kijk bij apparaatbeheer dan staan er gele vraagtekens bij: multimedia-audiocontroller, Raid-controller, video-controller (VGA compatibel).

Wat dit allemaal betekend weet ik niet en hoop dat ik kan geholpen worden. Zo zie je KEVKEDS, denk dat het een hele boterham word.

Ik denk dat het beter is om een andere discussie te starten bij hardware om misschien bet geholpen te worden. Ondertussen ga ik deze pc eens goed bekijken en zien wat er allemaal aan mankeert vooraleer een nieuwe discussie te starten.

aangepast door ricardo425
te aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.