Ga naar inhoud

NVIDIA GeForce GT240 Geeft rare problemen.


QuibaX

Aanbevolen berichten

Beste,

Heb onlangs een nieuwe grafische kaart gekocht en deze is de NVIDIA GeForce GT240 ( Sweex 1GB DDR2 ).

Nu, na deze te hebben geinstalleerd + bijgeleverde drivers ondervind ik zeer rare problemen. Wanneer er een game opgestart word dan flitsen er rondom het scherm roze kotjes. Het spel alienswarm geeft deze continu op de menu, wanneer er een spel gestart word freezed het gewoon. Bij andere games crashed de display driver, bij nog andere heb ik plots een volledig roze/paars scherm. En uiteindelijk crashed de display driver ook na een tijdje. Soms geeft dit zelf BSOD's.

Na het lezen van vele dergelijke problemen op forums via google had ik maar 1 oplossing gevonden en dat was de oude geforce drivers downloaden ( 195.x ).

Dus heb ik dit natuurlijk geprobeerd. Bij alienswarm heb ik in de menu geen kotjes meer met de oude driver, maar het freezed nog. Andere spellen geven soms nog paars scherm of BSOD. Nuja, allesinds onmogelijk om iets te spelen. Zelf flash games hebben er last van.

Dus iemand een ideetje?

Alvast Bedankt

- QuibaX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, kan er momenteel niet aan maar das een idee. Staat momenteel op een resolutie die origineel niet in de lijst stond en heb het er moeten bijzetten. Gaf toch geen problemen met HDMI, maar ik probeer het eens. ( 1920x1080 )

Ben naar Saturn geweest en ze zullen een waardebon van de kostprijs van de kaart uitrijken aangezien de problemen aanhouden. Ben blijkbaar de enige niet en het is gewoon een slechte productie van Sweex GT240. Dus niet kopen héhé. Nuja, tlag niet aan de pc dus toch bedankt. Dit is opgelost ;)

aangepast door QuibaX
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.