Ga naar inhoud

Heel hard hulp nodig belangrijk


Aanbevolen berichten

Heeey,

Ik heb heel hard hier de hulp nodig om alles te achterhalen wat ik nog kan doen,

Ik ben net gevallen van de trap, en ik had laptop in me handen. nu dacht ik dat alles was goed gegaan, kijk op op HDtune is de hardeschijf beschadigt :

(B8) (Uknown attribute) Current 84 Worst 84 threshold 99 data 16 status Failed.

(in rood weer gegeven)

(0A) (spin retry count) Current 100 Worst 100 threshold 97 date 0 status Ok

(in geel weer gegeven)

Health status Failed.

Ik ga nu heel eerlijk zeggen ik heb geen geld meer en die andere gamers pc is ook al na de kolere. ( me broer lied hem omvallen:S ) me laptop is alles wat ik nog heb en doe ik ook alles mee met examens enzo. Voor het laatst had ik een leenfiets van fietsenmaker. deze is gestolen weer een rekening van 300 euro en dus die andere pc die omviel en me eigen fiets krijg ik nog een rekening van. en niemand hier kan me ook bijspringen. me laptop is gewoon alles wat ik heb nog voor school enzo.

komt er opneer, wanneer deze laptop stuk gaat moet ik dingen gaan verkopen en dat kan ik gewoon niet want het enigste wat nog mooi is is me psp en daar heb ik hard voor gespaard.

Alsjeblieft alles wat maar iets helpt is welkom!!

Met vriendelijke groeten,

Dennis

Echt bedankt voor alles wat maaar zou helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laptop doet het verder nog wel,

wel trager merk ik alwel,

Heb ooit al een keer eerder gehad dat hdtune gelijk had,

Belangrijke data, jaah zeker, al me foto's en video's en gewoon alles ook van school. kan ik ook nergens mee heen,

Ze staan wel op oude hardeschijf van mijn game pc (die is ook niet helemaal helder meer en staat ook niet alles op.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er iemand in je gezin of vriendenkring die beschikt over een externe HD.

Zou je eventueel nog data op de HD van je game pc kunnen zetten. Heb je meerdere HD's in je game pc.

Mocht dit niet zo zijn brand dan het allerbelangrijkste op DVD's

Zou zo weinig mogelijk met je laptop doen en eerst proberen de data die je zeker nodig hebt veilig stellen.

Het is moeilijk te voorspellen als een HD een tik heeft gehad hoelang dat ze het nog doet.

Dit kunnen dagen, weken en met een beetje geluk zelfs nog langer zijn dat ze meegaat, maar het kunnen net zo goed nog een paar uren zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.