Ga naar inhoud

instaleren


coolbman

Aanbevolen berichten

ik heb een werk computer van mijn moeder thuis.

deze zit geinstaleerd op een sever maar die server bestaat niet meer dus zou ik graag weten hoe moet ik er nu windows 7 op zetten.

het is een dell uit 2004 met nu windowsXP via server

weet iemand hoe dit moet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de dvd van Windows 7 ter beschikken hebt moet je daarmee opstarten en de installatie procedure volgen.

Echter daar het een OUDE pc betreft bestaat de kans dat Windows 7 niet optimaal gaat werken op die PC vrees ik.(het is wel het proberen waard natuurlijk)

Zorg wel dat de bootvolgorde in het Bios zo is ingesteld dat hij kan opstarten vanop cd/dvd station.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de dvd van Windows 7 ter beschikken hebt moet je daarmee opstarten en de installatie procedure volgen.

Echter daar het een OUDE pc betreft bestaat de kans dat Windows 7 niet optimaal gaat werken op die PC vrees ik.(het is wel het proberen waard natuurlijk)

Zorg wel dat de bootvolgorde in het Bios zo is ingesteld dat hij kan opstarten vanop cd/dvd station.

is met mogelijk dat het is geblokkerd omdat het een school computer was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak hem eens open en ontdoe hem van ALLE stof,dit doe je met een stofzuiger op laagste stand en een zacht (proper) verf borsteltje.

ik heb dit gedaan het werkt nogsteeds niet...helaas

oja ff vergete als ik de stekker erin steek start hij automatisch op

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.