Ga naar inhoud

Nieuwe hoofdstukken maken in 1 bestand


eef-03

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Ik werk in een groot bestand wat bestaat uit 2 onderdelen.

In het eerste onderdeel heb ik 3 hoofdstukken, en in het tweede onderdeel heb ik 6 nieuwe hoofdstukken.

Nu wil ik graag in het tweede deel opnieuw beginnen met de hoofstukken alleen gaat dat niet, hij springt dan automatisch op hoofdstuk 4.

Is er een mogelijkheid dat je bv een break hebt zodat ie automatisch weer bij hoofstuk 1 begint? Ik raak nogal gefrustreerd en ben heeel blij als iemand mij kan helpen :-)

Groeten, Eva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke Word versie gebruikt u?

U kan na het derde hoofdstuk "een sectie einde" toevoegen en kiezen voor "Volgende Pagina". Zie afbeelding. U gaat dus onder de tekst van het derde hoofdstuk staan (NIET op de volgende pagina, dus echt onder de laatste tekst van het derde hoofdstuk, en vanaf dat punt kies je Eindemarkering/Volgende Pagina.

post-484-1417704401,325_thumb.png

Mocht het nummeren toch verder gaan, dan moet je de koppeling "verbreken". Dit valt het best uit te leggen aan de hand van jouw Word documentje. Als het mogelijk is om die in bijlage mee te sturen kan ik je beter helpen denk ik. Of maak een voorbeeldje aan. Vergeet ook niet je Word versie te vermelden hieronder!

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.