Ga naar inhoud

Snellere pc?


Aanbevolen berichten

Is deze pcu niet iets? AMD Athlon™ 64 X2 6400+ ALTERNATE. Hardware - Software - Entertainment

Is 2 x 3200Mhz

Ik zou echt heel graag een snel systeem hebben, maar toch zonder er 100den € voor een pcu aan te geven. Dus niet extreem maar toch snel ;)

Of zou ik dan toch voor de Intel E6750 gaan? Deze is naar 't schijnt vrij makkelijk naar 4.00Ghz te clocken ... Bij de Amd vindt ik er niet veel over ...

Greetz

Ps. Ik weet dat ik in m'n 1ste post heb gezet dat ik liever niet wou overclocken maar ben er hoe langer ik erover nadenk, hoe meer in geinterreseerd ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor die 300€ heb ik het enkel over de cpu, geheugen en moederbord hé ...Is het dan nog steeds zo krap?

als je zo een cpu hebt is overclocken niet nodig.

oja, het is geen pcu maar cpu (central processing unit)

ik zal op alternate eens iets gaan samen stellen.

maar die 300 euro is echt een EEEEEERG krap budget voor een game pc hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wil je er geen videokaart in?

geef de voeding die u nu heeft ook even op, kan ik kijken of die past en of die krachtig genoeg is.

de rest wil je allemaal hergebruiken..

geef ook even op wat er dan allemaal in gaat, kan ik ook rekening houden met aansluitingen op het moederbord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.