Ga naar inhoud

pc start op en valt terug uit


Aanbevolen berichten

Als de oude cpu het terug naar behoren doet zou ik ook die blijven gebruiken hoor daar die in weze krachtiger is dan de nieuwe.

De oude heeft 4 cores waardoor je dus 4 taken gelijktijdig kunt uitvoeren en de nieuwe heeft er slechts 2.

Je mag ook niet afgaan aan de hoeveelheid Mhz dat er vermeld word bij een cpu want dat is slechts een relatief gegeven.

Als je dan beslist om de oude cpu te blijven gebruiken dan zou ik het bios ook niet updaten daar het toch maar een gok is dat dan de nieuwe wel zou herkend worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

beste

ik heb de zoek tocht moeten opgeven en een besluit genomen deze naar een pc - hersteller te doen.de pc afgegeven en 30 min later een telefoontje gekregen dat ze terug werkt.

oplossing van de zaak is een ram geheugen die het "raar maar waar " af en toe doet.met andere woorden het ding doet prima zijn .werk. dus zaak opgelost.

ps; voor al die mensen die me wilde helpen " hartelijk dank"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.