Ga naar inhoud

dark-d

Aanbevolen berichten

dus als ik dreamweaver openkomt er op

The following JavaScript error (s) occurred

At line56of file ''c:\files\dreamweaver8\configuration\shared\common\scropts\dwscriptsExtData.js":ReferenceError:dw is not definet

ok

dat is de eerste

de 2de is

While executing onLoud in _onOpen.htm, the following Javascript(s)

occured:

in fille ''_onOpen"":

ReferenceError:onOpen is not defined

ok

de 3 de

While executing onLoud in _onOpen.htm, the following Javascript(s)

occured:

in fille ''_onOpen"":

ReferenceError:onOpen is not defined

ok

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga naar deze directory op uw pc, C:\Documents and Settings\HIER UW NAAM\Application Data\Adobe\Dreamweaver 8\Configuration\SiteCache en maak deze map volledig leeg en uw probleem zou opgelost moeten zijn. Oh ja voor deze mappen te zien moet je wel de verborgen mappen laten zien en dit doe je zo indien dit nog niet het geval was, open deze computer, klik dan op de tab Extra bovenaan, klik dan op Mapopties en dan op weergave, nu scrol je naar beneden tot bij verborgen bestanden en mappen en zet het bolletje bij verborgen bestanden en mappen weergeven, dan klik je op toepassen en nogeens op ok om het goedje terug af te sluiten. Laat ons de uitkomst effe weten, alvast tx en success. ps; in 99% van deze error komt het omdat het om een illegale copy van dreamweaver handelt en 1% door een verkeerd gelopen update.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

ok ik heb dit gadaan sry van de laate reactie maar ik was een paar weken gestraft en mocht niet op de pc maar er was nix kheb dan een andere gedownloud 1 van macromedia en het zelvde heb het gevraag t aan een vriend wat blijkt dat adobe macromedia heeft overgenomen xD dus ja maar ik kan nog altijd niks doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.