Ga naar inhoud

Wie wil een mod instaleren?


polo_man

Aanbevolen berichten

ik heb het bekeken en het board van polo man is een premodded forum:

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

vind je hier: http://www.przemo.org/phpBB2/

het acp (admin panneel) van deze premmoded is op een andere manier samengebouwd, (modules) en ik heb het zelf nog niet gevonden om de code te wijzigen ernaar, de wijzigingen in het admin panneel geraak ik dus niet aan uit

mssh iets voor Neotic Crypt ;-)

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze expert heeft er eens zijn zinnen opgezet donderdag.

De eerste regel voor mensen die fora's opzetten, gebruik nooit premodded fora, je hebt snel een volledig forum, maar ze brengen problemen mee als je echter wil uitbreiden. Wij zelf hebben weken aan pc-helpforum gewerkt om ze te modden, k dacht dat we rond de 70 mods hadden, correct me please.

Nu ik heb gisteren alles gemod, en in het acp kwam niks door. Nu, ik besluit om gans de template te doorzoeken naar een juiste plaats om in te voegen, doe dit maar met zo'n 100 .tpl bestanden.

K heb dus niet gevonden hoe het zit. Nadeel van een premod is dat alle code niet meer conform is aan de phpbb code, hoewel ik nog erger heb gezien. Maar dit is niet meer te doen.

Dus resultaat is nada.

Kben er mee gestopt na een ganse dag zien.

Dusja: PREMODDED FORUMS ZIJN HOPELOOS!

Keep it in mind

Tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.