Ga naar inhoud

[OPGELOST] Bleuscreen


robe187

Aanbevolen berichten

ik heb pas een nieuwe computer in mekaar gestoken en heb al enkele keren bleuscreen gehad.. weet iemand doorwat dit zou komen?? kheb via vista naar oplossingen gezocht en hij verwees me nr de site vn realtek om daar naar drivers te zoeken maar ik vind er geen. hier onder zie je wat vista dan zegt

Probleem veroorzaakt door Realtek 8101/8168/8169 PCI/PCIe Adapter Driver (RTLH86.SYS).

Dit probleem is veroorzaakt door Realtek 8101/8168/8169 PCI/PCIe Adapter Driver (RTLH86.SYS). Dit programma is gemaakt door Realtek Semiconductor Corp.. Realtek Semiconductor Corp. heeft momenteel geen oplossing voor het probleem dat u hebt gemeld.

Aanbeveling

Realtek Semiconductor Corp. raadt u aan voor ondersteuning en productupdates naar de volgende website te gaan:

Realtek Semiconductor Corp.

Evalueer dit antwoord:

Feedback geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vond iemand op GOT met identiek hetzelfde probleem:

[Vista] Realtek LAN adapter Bsod na NOD32 installatie* - Windows Clients - GoT

ik quoteer:

opgelost door de vista driver van de realtek LAN adapter te installeren.

Dus voor de gene die het zelfde probleem hebben

ps: zoek anders ff uit in je systeemeigenschappen welke juist hebt:

Realtek 8101/8168/8169 PCI/PCIe is nogal algemeen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

kdenk dat het de "rtl8168/8111 family pci-e gigabit ethernet Nic" is..

op tweakersnet staat dat hij de drivers heeft geinstalleerd maar kvind nergens de juiste drivers ervoor.. heeft iemand ze mss gevonde??

(edit) kheb juist de drivers gevonde en geinstalleerd nu hopen dat het niet meer komt.. als iemand de drivers ook zoekt je kunt ze vinden op

Realtek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.