Ga naar inhoud

Windows media player


Gast maximiliaan

Aanbevolen berichten

Gast maximiliaan

Al ik de player opent duurt het even voordat ik er wat mee kan doen (Afbeeldingen) dat komt omdat alle website's die ik bezoek de afbeeldingen weergeeft in de player ook de afbeeldingen van spelletjes .Ik wil alleen de foto's die ik er zelf op zet in de player zien ik heb inmiddels al 25000 afbeeldingen verwijderd maar iedere keer als ik weer eens kijk staat per dag de foto's van de website er op ik zelf al wat geprobeerd in organiseren en dan eigenschappen maar wat ik ook doe iedere keer beint het weer opnieuw ook muziek staat vol met stukjes va 1 a 2 seconden weet iemand hoe of ik dat kan veranderen.De mediaplayer zoek alle schijven (partitie's) af maar wat ik wilzien komt niet.Ook de foto's op de tv afspelen lukt nu niet meer wel de video's en films

Maximilaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maximiliaan

Als ik Windows Media player opent dan verschijnt een pagina met de datums tot aan vandaag en daarin staan per dag de afbeeldingen van internetsite's die je bezocht heb en ook afbeeldingen van spelletjes staan er in terwijl ik alleen de foto's die op de pc zet wil zien ook plaatjes van e-mail komen daar in te staan bv ik krijg elke week de folder van AH en het Kruidvat en die afbeeldingen worden ook weergegeven in de Media Player ik hoop dat dit iets duidelijker is. Het enige wat ik wil is dat als ik de mediaplayer open doe geen honderden afbeeldingen tegen kom.

Maximiliaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mediaplayer toont de afbeeldingen uit alle mappen die in de bibliotheek afbeeldingen zijn opgenomen.

Open de verkenner en ga in de lijst aan de linkerkant naar de bibliotheken.

Open Afbeeldingen en bekijk de mappen.

Verwijder de mappen met afbeeldingen die je niet meer wil zien in je mediaplayer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mediaplayer toont de afbeeldingen uit alle mappen die in de bibliotheek afbeeldingen zijn opgenomen.

Open de verkenner en ga in de lijst aan de linkerkant naar de bibliotheken.

Open Afbeeldingen en bekijk de mappen.

Verwijder de mappen met afbeeldingen die je niet meer wil zien in je mediaplayer.

Het lijkt erop daat WMP de map "temporary internet files" ofzo mee scant ?

Ik heb er zelf weinig ervaring mee maar misschien helpt dit :

Windows Media Player 12 - Windows 7-functies - Microsoft Windows

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.