Ga naar inhoud

[OPGELOST] beeldschermstuurprogramma????


oxxBiancaxxo

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het volgende probleem;

gisteravond heb ik een schijfcontrole uitgevoerd op mijn pc-tje.

ik kreeg 2 keer een melding dat de ruimte van een bepaald bestand niet overeen kwam met de ruimte die hiervoor ....... (de rest ben ik vergeten)

ik heb die bestanden verwijderd (dom dom)

toen ik vanmorgen mijn pc-tje weer wilde aanzetten, kreeg ik een melding dat

het stuurprogramma waarmee items juist op het beeldscherm worden weergegeven.......

Nu is dus het probleem dat ik een ernstig onduidelijk beeld heb!

bijna niet te lezen, en het verspringt ook nog steeds...

ik ben al aan het vogelen geweest op de site van microsoft, maar daar word ik ook geen wijs uit, ik ben dus een ontzettende leek op het gebied van pc-tjes!!

Voor de duidelijkheid, ik werk met windows ME

Ik heb deze pc ooit gekregen van mijn zwager, en ben bang dat de cd roms die erbij hoorden inmiddels allemaal wel in de kliko liggen

Ik heb ook al geprobeerd om de pc terug te zetten in tijd, maar die bewerking loopt vast (is al langere tijd zo)

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!

Groetjes Bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

ahzo...

dit los je zo op

klik rechts op de taakbalk (plaats waar je programma's staan als ze open zijn)

dan kies je eigenschappen.

dan krijg je dit venster:

taskbar.jpg

afbeelding is van xp, vond geen van me...

kies in dat kader menu start en klik op aanpassen

dan krijg je een hele lijst met wat wel en wat niet getoond wordt

zoek daar naar 'uitvoeren weergeven' zet het vinkje aan en klik op ok

sluit dan ander kadertje ook et voilà, daar staat je uitvoeren ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, tot dusver is het gelukt.

Ik geef je nu een kleine samenvatting van de uitkomst, als ik het hier wil kopieren krijg je een verhaal van 5 a-4tjes!