Ga naar inhoud

[OPGELOST] beeldschermstuurprogramma????


oxxBiancaxxo

Aanbevolen berichten

Oké, als ik het goed begrijp dan ga ik via het configuratiescherm naar het systeem.

als ik daar op apparaat beheer klik, dan zie ik oa staan; beeldschermadapter, bedoel je die?

Als ik dan klik op; RAGE PRO TURBO AGP 2X, dan krijg ik een waarschuwing;

het apparaat wordt van het systeem verwijderd

Is dat de bedoeling??

( ik had al een waarschuwing gegeven dat ik een leek op dit gebied ben)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, kijk even onder monitors

je grafische kaart is blijkbaar goed geinstalleerd

dus kijk even bij Monitors.

hier staat voorbeeld plug en play monitor.

als je hier rechts op klik kan je kiezen stuurprogramma wijzigen,

een beetje verder kan je kiezen dat je handmatig kan kiezen (ik wil zelf kiezen-geavaanceerd) en dan niet zoeken, ik bepaal zelf welk stuurporgamma ik wil installeren,

Dan zie je waarschijnlijk een lijstje met compatibele scherm. Kijk even of jouw scherm hier bij staat. als hij er niet staat dan haal je even dat vinkje weg bij compatibele hardware weergeven en kijk je opnieuw

Hopelijk komt de uitleg wat overeen met windows Me

groetjes karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie gaan het niet geloven, maar hij doet het weer!!

Ik heb er in een wanhopige poging alles afgegooid wat maar enigsinds met het beeldscherm te maken kon hebben, daarna de pc opnieuw opgestart (met angst en beven)

De pc ging vanzelf zoeken naar de bijbehorende bestanden, daarna weer opnieuw opgestart, en zowaar alles doet het weer!

Ik wil jullie onwijs bedanken voor het meedenken!!!!

Hartelijke groet,

Bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Windows - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.