Ga naar inhoud

[OPGELOST] versie Norton?


Skoebidoe

Aanbevolen berichten

Ik ben sinds deze week de trotse eigenaar van een laptop van het merk acer.

Daar zit Norton internet security op. Ik zou dat spul er graag afgooien. Alleen kan ik maar niet vinden welke versie het is? Als ik het goed begrijp moet je een bepaalde tool installeren. Maar om te weten welke tool je moet installeren, moet je eerst de juiste versie kennen. Iemand enig idee waar ik het versienummer kan vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij "Save your product key" moet je een account aanmaken en dan inloggen.

Eénmaal ingelogd moet je klikken op het Norton product dat je wil updaten. Ik zie echter nergens een product staan.

Ik kan bijgevolg ook geen Product Key noteren en verder doen met de removal tool.

Norton is volgens mij kampioen in het gebruiksonvriendelijk zijn :viking:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de Norton Removal Tool erop af gestuurd en het is verwijderd! Het grappige is dat Firefox onmiddellijk geopend werd na het herstarten en dat ik naar de website van Norton geleid werd voor herinstallatie!

Bij deze is mijn probleem dus opgelost! :tongue:

Wederom hartelijk dank aan alle mensen die een newbie als ik geholpen hebben. Ik hoop dat ik in de toekomst ook eens een positieve bijdrage zal kunnen leveren ipv steeds vragen te moeten stellen.:burnout:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.