Ga naar inhoud

Draadloos internet werkt niet meer na verhuizing


Aanbevolen berichten

Beste hulpteam,

Ik heb al begrepen op deze site dat ik niet de enige ben met het probleem draadloos internetten.

Sinds enkele dagen ben ik verhuisd en heb draadloos Internet, Router: Belkin, 1 laptop, 1 pc: windows xp.

Op het oude adres waren beide aangesloten op de router. Eenmaal op het nieuwe adres krijg ik alleen de laptop nog met internet.

De computer weigerd internet te ontvangen.

Beide hebben het altijd gedaan, alleen moesten beide ontkoppeld worden door de verhuizing.

Ik heb een Lan-vebinding.

Heb de router gerestet.

Graag zou ik wat hulp kunnen gebruiken of uitleg hoe ik Internet op de computer windows XP weer tot stand kan brengen.

Ik wacht rustig af op een bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunt u mij bertellen wat voor interabonnement u had op uw vorige en op uw huidig adres ? Dus maatschappij en type abonnement.

Indien mogelijk het type van het doosje dat door de provider werd geplaatst.

Heeft (of wil) u 2 x bedrade aansluiting of draadloos of 1 van elk?

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo te zien is er weinig veranderd in de situatie.

Als ik het goed begrijp staat de UPC Modem en de Belkin router in de woonkamer. Met uw laptop kunt u het draadloze signaal ontvangen, met uw PC niet.

Staat de PC verder van de Belkin ? In een andere kamer ?

Als u uw laptop naats uw PC zet werkt hij daar dan ook ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pc is goed aangesloten, ik heb alleen geen internet.

Deze pc werkt samen met een laptop doormiddel van een router (zie eerder info hierboven)

De netwerkkabel is goed verbonden. Maar die gebruik ik niet omdat ik draadloos internet.

Er hebben zich in het verleden geen problemen voorgedaan, maar nu wel i.v.m. verhuizen.

De laptop doet het, de pc niet.

Ik kan alles op de pc doen, alleen niet op internet.

---------- Post toegevoegd om 22:11 ---------- Vorige post was om 22:10 ----------

Ik was nog vergeten te vermelden dat ik wel een icoontje heb maar daar staat een rood kruis doorheen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.