Ga naar inhoud

Alienware kopen?


Aanbevolen berichten

Beste,

Ik ben van plan om een alienware pc te kopen. Ik zou het liefst zelf één samenstellen zoals in deze post, maar zou graag op afbetaling kopen omdat ik nu het budget nog niet heb. Daarom denk ik dat alienware de beste oplossing is.

Nu was mijn vraag of iemand weet of het mogelijk is om deze pc's nog zelf uit te breiden? Bijvoorbeeld ssd installeren, extra kaarten insteken (usb 3, geluidskaart, draadloze netwerkkaart, ...)

Alvast bedankt!

edit: Ik vroeg me vooral het volgende af: Ik heb gehoord dat dell hun moederborden zelf maakt voor in de alienware desktops te proppen. Als ik nu mijn desktop bestel met 1 grafische kaart (2GB AMD Radeon™ HD 6950) heb ik dan nog een slot over om een tweede bij te steken later? Of zal dit moederbord niet uitgerust zijn met een tweede slot?

Groeten Benehime

aangepast door Benehime
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals bergkid al zei bij alienware weet je bijna nooit wat voor hardware er precies gebruikt is. Echter is het ook erg lastig om alienware uit te breiden(het zelfde probleem als bij dell) dus is het nu misschien handig omdat u dan kan afbetalen in termijnen maar als u even spaart en dan een eigen pc samenstelt dan kunt u hem later altijd nog upgraden wat weer geld kan besparen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.