Ga naar inhoud

sa-mp


loken116

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik heb al heel lang sa-mp er op zitten op mijn computer en ik wou hem starten ik had hem zoals gewoonlijk uitgevoerd als administrator en windows 2000 en dan kon ik hem spelen sinds een paar tijd wou ik hem weer opstarten klikte op ee server en hij was aan het laden ennum toen hij bijna klaar was met laden krgij ik een fout melding. terwel ik hem eeder had gespeeld kijk ik hierboven wat ik hem als uit gevoerd weet iemand raad ik heb hem al wel op nieuw ge-instaleerd en dat helpte niet

GR loken116

Link naar reactie
Delen op andere sites

is het geen virus?

---------- Post toegevoegd om 17:39 ---------- Vorige post was om 17:38 ----------

zou ik een printscreen maken? wat ik dan tegen kom?

---------- Post toegevoegd om 17:46 ---------- Vorige post was om 17:39 ----------

ik bedoel van wat ik dan tegen kom als fout snapje??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog even rond gekeken voor u, het schijnt te helpen als u eerst de oude browserfix installeerd en vervolgens de nieuwe die u al gebruikte. Deze oplossing heeft voor verschillende mensen al gewerkt ik hoop voor u ook.

Verder weet ik niks af van dit soort foutmeldingen dus misschien dat iemand anders hier nog een oplossing voor heeft.

Fijne vakantie alvast toeggewenst:top:

Edit: ik heb dit ook nog gevonden moet je maar even lezen en proberen.

Edit: Ik zag net dat u ook spellen download is dit ook het geval bij dit spel?

aangepast door Mr.Raven
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.