Ga naar inhoud

Office overzetten naar nieuwe pc


Aanbevolen berichten

Ik moet een pc herinstalleren van een collega, maar die werkt met een 20-tal verschillende handtekeningen. Hoe kan ik deze overzetten naar een nieuwe installatie? Outlook is geconnecteerd met een Exchange Server zonder PST. En bij het overzetten van een account worden enkel de mails, taken, agenda mee overgezet.

Dan werkt hij in Word ook nog eens met "Building Blocks". Hoe kan ik deze allemaal mee overzetten? Tussen de 50-75 standaardteksten die hij gebruikt.

Wie kan me hiermee helpen? :adore:

---------- Post toegevoegd om 11:43 ---------- Vorige post was om 11:31 ----------

OK, eenvoudiger kan niet, voor de building blocks heb ik het al gevonden. Er is een building blocks.dot(x) die je moet meenemen naar de nieuwe installatie, in dezelfde map zetten en het is al gefixt...

---------- Post toegevoegd om 11:52 ---------- Vorige post was om 11:43 ----------

OK, eenvoudiger kan niet, voor de building blocks heb ik het al gevonden.  Er is een building blocks.dot(x) die je moet meenemen naar de nieuwe installatie, in dezelfde map zetten en het is al gefixt...

---------- Post toegevoegd om 11:53 ---------- Vorige post was om 11:52 ----------

Mmm, voor de handtekeningen is het ook simpel. Bij Application Data\Microsoft staat er een mapje Handtekeningen. Dat moet enkel gekopieerd worden naar de nieuwe installatie (naar dezelfde plaats).

Dus dit is opgelost...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.