Ga naar inhoud

Vista/xp drivers??


Gast Martiaan

Aanbevolen berichten

Aha, ok. Thx voor de info!! Hier zijn de componenten die mijn pc maken.

Mobo; asus m2n-sli deluxe (vista ready; zo staat op de doos)

Cpu: Amd athlon 64 x2 (2.8ghz) 2mb boxed (dual-core).

Ram. 4 gig ddr2, of was het nu ddr3... (corsair).

Grafische kaarten; Msi geforce 8600 GTS 256mb (x2). In SLI config.

2 hd's van 320 gig. (western digital).

Hd audiomax onboard. (asus).

Wat denken jullie? Genoeg voor vista te draaien? Of schort er iets aan dit plaatje??

Laat het maar weten, ok??

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit lijkt me een prima configuratie voor Vista ! Ook voor 64 bit is die prima

Ik neem aan dat je graag met 2 besturingssystemen werkt. Om dit zo goed mogelijk te doen altijd in de juiste volgorde installeren volgens uitgave. Met andere woorden : eerst xp en daarna vista op een ander.

Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk bedankt voor de reply's!!! Het heeft me al wat wijzer gemaakt. Maar weet je wat ik op de tech supp site van ms heb gevonden?? Onder de verwijzing naar vista supported hardware?? Logitech keyboards en muizen, zowel intellimouse als met software erbij, worden nog niet ondersteund!! Laat ik hier nu net het G15 keyboard en de mx 1000 lasermuis van logitech hebben!! Ik weet ineens welke multimedia apparaten het os bedoelde...Dank je wel Microsoft!! (niet te doen zeg....)

Dan lanceren die een os, maar als je eens naar de ondersteunende hardware gaat kijken...Ja jongens....

Kan dat nu echt??

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dagelijk krijg ik ermee te maken als technieker in een pc winkel, klanten snappen het ook niet, maar leg het allemaal maar eens uit aan de klanten he, en nog iets, als je ziet hoeveel er van microsoft zowel hardware als software niet compatibel is met hun eigen vista, begrijpe wie begrijpe wil he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.