Ga naar inhoud

opstartprobleem ? beeldschermprobleem ?


incobart

Aanbevolen berichten

Ik heb een computer met een sata harddisk en een ide naar dvdplayer. Ik wou gegevens overzetten van een ide harde schijf (computer was stuk) op deze harddisk en dus ontkoppelde ik de dvdplayer sloot de harddisk aan en herstarte. ik zag beide schijven en kon de files kopieren. pc afgesloten, oude HD eruit terug aangezet, computer start maar buiten leds ventilatoren gebeurt er weinig.

Ide terug aangesloten aan dvd player .. pc start alles , behalve monitor gaat niet aan no signal. hij leest precies lang op lege dvd player maar monitor gaat niet aan. monitor werkt als ik aansluit op andere pc. andere monitor op deze pc heeft zelfde resultaat, geen beeld.

wat heb ik fout gedaan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat de dvd-player eens los, start de pc dan wel door?

Je kan de grafische kaart eens verwijderen en terug in de pc steken, soms gebeurt het wel eens dat er door een soort corrossie slechts contact ontstaat, het verwijderen en terug steken los het wel eens op.

Het zelfde geld voor het geheugen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.