Ga naar inhoud

draadloze bleutooth verbing maakt fouten.


ecence

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb al 1/2 - 1 jaar een mobiel,

hij is super standaard een echt 20 euro mobieletje, maar er zit wel bluetooth op,

deze bleutooth heeft het nog nooit gedaan, als ik met nieuwe mobielen contact probeer te zoeken (o.a. lg cookie, samsung star) kan ik ze niet eens zien, en toen ik het een keer met een oude deed ( nokia, stenen tijdperk) zag ik wel de naam staan maar kon ik niks verzenden ik kreeg toen foutmeldigne,

al met al heeft hij het nog nooit goed gedaan,

nu heb vanmiddag een bleutooth dongle gekocht, een goedkoop standaard ding met 10 meter berijk (bluetooth 2.0), en heb ik hem geinstaleerd, met alle WINDOWS toepassingen (en niet een cd'tje) en toen ik verbinden wou maken kon mijn pc hem meteen vinden en ging alles vlekeloos, todat ik het bestand verzende er kwam toen een foutmelding,

bestandsoverdracht via bleutooth is niet voltooid,

hij vind het dus allemaal maar als ik het bestand er naar toe wil overzetten (alleen nog maar bestand verzend via pc) begint hij al een foutmelding te maken die ik hierboven heb weergegeven, terwijl alles daarvoor vlekkeloos verliep.

waar het probleem licht weet ik niet zeker maar ik heb al geprobeerd,

.jpg .mp3 bestanden aleen dus geen verkeerde bestanden geprobeert.

een programma gedownload(maar was voor samsung terwijlik vodafone heb dus zou al niet horen te werken:P)

bleutooth aan uit,

verschillende manier contact gezocht, bestand verzenden, bleutooth apparaten toevoegen, etc.

bestuur programma's ge-deinstaleerd en geinstaleerd.

maar niks heeft gewerkt,

dus mischien zou iemand mij kunnen helpen,

mobiel: vodafone 231 , is een heel simpel ding maar wel met bleutooth,

pc (geen laptop): een normale hp, windows home premium, w7

bleutooth adabtor dinges: weet ik niet veel over te zeggen, heeft bleutooth 2.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bluetooth heeft verschillende "profielen". D.w.z. dat er bepaalde functies worden ondersteund en andere niet.

Je telefoon ondersteund alleen "headset", voor handsfree bellen, dus geen file transfer. Origineel is het een Sagem telefoon, en ondersteunde mss wel data transfer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bluetooth heeft verschillende "profielen". D.w.z. dat er bepaalde functies worden ondersteund en andere niet.

Je telefoon ondersteund alleen "headset", voor handsfree bellen, dus geen file transfer. Origineel is het een Sagem telefoon, en ondersteunde mss wel data transfer.

ok bedankt, maar wat bedoel je precies met.

en ondersteund mischien wel data transfer? wat bedoel je dan precies met een transfer van DATA?

aangepast door ecence
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.