Ga naar inhoud

Invoegen works 2000 of magix mp3


Dolma

Aanbevolen berichten

Sommige programma's zijn niet meer invoegbaar. Magix music cleaning van 2008 door wat moet ik dat vervangen? je kon er je oude cassettes en lp mee opnemen en cleaning doen! ..

Works 2000 daar mis ik heftig, cd2 van picture it. Projecten heet dat. Dat is een erg verlies die cd2. Wat kan dat vervangen? Als ik eigen foto voorbeeld voor paspoort wou maken, schoof je die gewoon in kader van 4 en klaar is kees. Je kan natuurlijk andere zaken vragen 6 of 10 of ....of ik kon je haar ene krol geven of zo

Wie weet dat al?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige programma's zijn niet meer invoegbaar. Magix music cleaning van 2008 door wat moet ik dat vervangen? je kon er je oude cassettes en lp mee opnemen en cleaning doen! ..

Audacity is een open source geluids bewerkings programma. Je vindt het op deze link (klik erop).

Works 2000 daar mis ik heftig, cd2 van picture it. Projecten heet dat. Dat is een erg verlies die cd2. Wat kan dat vervangen? Als ik eigen foto voorbeeld voor paspoort wou maken, schoof je die gewoon in kader van 4 en klaar is kees. Je kan natuurlijk andere zaken vragen 6 of 10 of ....of ik kon je haar ene krol geven of zo

Voor beeldbewerking is er The Gimp, eveneens open source. Je vindt het op deze link (klik erop).

aangepast door ProMind
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Hoi Dolma

Hebben de gegeven tips geholpen?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.