Ga naar inhoud

Thunderbird


doedelzak123

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

ik heb even een vraagje.

Ik werk veel met msn live messenger, zoals velen onder de jeugd denk ik dan. Ik heb een hotmail adres. Op de HJT.nl site heb ik ergens gelezen geloof ik dat ze Thunderbird erg aanraden, harder dan outlook, die ze eigelijk afraden.

Bij deze heb ik thunderbird dan ook gedownload en geinstalleerd/geconfigureert met men hotmail adres.

Nu wilde ik weten of het mogelijk is om als je in msn op postvak in klikt, wanneer je een nieuw mailbericht hebt , deze in te stellen dat die thunderbird opent. Ik weet dat het kan met windows live mail, maar kan het met thunderbird? Of zijn er alternatieven om thunderbird te openen.

En ohja, voor ik het vergeet een 2e vraagje:

ik had dus voor ik thunderbird installeerde ook outlook. Hierop wil ik nu m'n hotmail account deleten. Kan dit? En hoe?

Alvast bedankt,

PCH is super!!!!!:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ohja, voor ik het vergeet een 2e vraagje:

ik had dus voor ik thunderbird installeerde ook outlook. Hierop wil ik nu m'n hotmail account deleten. Kan dit? En hoe?

Alvast bedankt,

PCH is super!!!!!:top:

Antwoord op vraag 1 : Neen, je zit op dat moment op een website, daar heb je geen controle over.

Antwoord op vraag 2 : Ja, je kan bij accounts gewoon je hotmail verwijderen.

en thx voor de waardering ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.