Ga naar inhoud

Glaryutilities


mamiere

Aanbevolen berichten

Hallo , heeft er iemand ervaring met dit programma? Ik heb het gevonden in een nederlands pc-magazine , ik heb het geinstalleerd en het ziet er handig uit.Het doet zo'n beetje vanalles , ook lege mappen verwijderen , als ik (na het scannen naar lege mappen ) zie hoeveel dit er zijn schrok ik nogal , ik heb die wel niet durven verwijderen. Kan iemand zeggen of ze hier ook ervaring mee hebben? Tnkx. mamiere

Link naar reactie
Delen op andere sites

opgelet met het zomaar verwijderen van lege mappen, veem programma's gebruiken tijdelijke mappen als een soort tijdelijke opslag voor ze de dat effectief gaan wegschrijven en als dan de betreffende map niet meer bestaat is de kans zeer groot dat het betreffende programma blokkeert of rare kuren gaat doen, dus toch wel voorzichtig zijn hoor, ik weet dat er ook een hele boel lege mappen zijn van windows zelfs dus toch effe geen twee maar driemaal nadenken voor ge ze verwijderd, zou weleens rara gevolgen kunnen hebben. dat programa ga ik eens nazien voor u en post hier men bevindingen ervan wel nadien. ondertussen niet beginnen te verwijderen he ;)

heb ondertussen eens naar dat programma gezien, hebben ook zo'n variant in onze download zone, enkel die lege mappen verwijderen heb ik zoiets van neen toch maar niet doen, en trouwens lege mappen = 0,0 aan ruimte op de harddisk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als je het zo leest is het wel leuk........

Maar registry cleaner en temp files verwijderen en start optimizer enzo heb je ook op Ccleaner.

En met een MemoryOptimizer heb ik helemaal geen goede ervarigen.

Hij ôptimisede een beetje te veel zoals explorer en Firefox katapulteerde hij er gewoon uit.

Ik zal het is downen en meer zeggen

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.