Ga naar inhoud

Films van PC op TV bekijken


Fav

Aanbevolen berichten

Heb er inderdaad op HD maar ik kan op PC ook gewoon blue ray disks afspelen en dat zou ik graag naar mijn tv kunnen overbrengen in blue ray kwaliteit. Ik bekijk vanavond eens welke bestanden dit zijn en welk programma er op mijn PC staat.

Alvast dank voor je advies.

---------- Post toegevoegd om 15:04 ---------- Vorige post was om 14:59 ----------

Heb helaas geen console. Kan blue ray enkel op PC afspelen. Heb wel 2 films op blue ray op HD staan. Zou ik deze dan niet kunnen afspelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het ferm mis. Vlak voor vakantie had ik 2 blue rays op c schijf gebrand maar die staan er echter enkel op als schijfimage (.nrg). Als ik er op klik opent hij Nero en vraagt waar hij die moet branden. Ik probeerde dit nu eens te doen op een externe harde schijf. Lukt ook niet. Is 15.5 MB. Hoe kan ik die afspelen? Als ik er oorspronkelijk de blue ray schijf in stak speelde hij de film wel maar nu die op harde schijf gebrand is weet ik niet meer wat te doen. Speler op PC is CyberlinckPowerDVD9. Die speelt wel enkele andere oude films af maar krijg er geen ondertitels op. Zal nog beetje moeten prutsen.

---------- Post toegevoegd om 20:35 ---------- Vorige post was om 20:34 ----------

Anders ga ik eens blue ray schijfje kopen en daarop branden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.